loading...
گل نرگس
معصومه بازدید : 239 دوشنبه 23 اسفند 1389 نظرات (3)

با سلامی مجدد به شما دوستان عزیز

امروز من میخوام براتون کار جدیدمو که نمای سنتی هستش بذارم

امیدوارم خوشتون بیاد

در ضمن اگه از این هنر خوشتون بیاد( با توجه به نظراتی که میذارید) آموزش این هنر رو براتون میذارم  

برچسب ها نمای سنتی , ماسوله ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1348/10/11 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

اگه میشه برامون کمی از این هنر توضیح بدین ممنون هستم
کاهات فوق العاده زیباهستهشکلک

به روی چشم
اگه عمری باقی بود در اسرع وقت

این نظر توسط دختر بابا در تاریخ 1348/10/11 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

با اجازه لینک شدید

این نظر توسط kimia در تاریخ 1348/10/11 و 0:54 دقیقه ارسال شده است

salam kareton mesle hamishe fogholadast.dost dashtam karatono az nazdik mididam.khaste nabashid.montazere didane karhaye zibaye shoma hastim

کیمیا جان شما که همیشه من رو شرمنده ی خودت کردی!
من هم متقابلن مشتاق دیدن روی ماهت و پسر گلم رادین جون هستم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 6,601